Lugeja küsib: miks on mõni "lamav politseinik" erakordselt jõhker

 (46)
Lugeja küsib: miks on mõni "lamav politseinik" erakordselt jõhker
Pilt on illustreerivFoto: Tanel Meos

Tähelepanelikes tartlastes on küsimusi tekitanud erinevat kasvu „lamavad politseinikud" teedel. Ühe „erakordselt jõhkra isendi" näitena tuuakse (lisaks päris mitmetele teistele) välja vähem kui aasta eest Raudtee tänavale rajatud hüpe, mis „ainult ei raputa plomme suust, vaid võib lõhkuda ka auto vedrustuse", kirjutab Tartu Ekspress.

„Künnis ja tõstetud ülekäigurada on kaks täiesti erinevat asja," lõi linna teede- ja liikluskorraldusteenistuse peaspetsialist Ahto Meho esmalt selguse majja terminoloogias. Künnisest peabki tema sõnul 30-ga olema hõlbus üle sõita, ent tõstetud ülekäiguraja ees on mõistlik pidurdada kiirus peaaegu nulli. Ühtki kahjunõuet piirkiirusel takistust ületades auto lõhkunult pole seni laekunud, kurjustavaid kõnesid küll.

„Autojuhid peaks olema loomingulisemad, hindama olukorda, mitte hoidma pilku kiivalt spidomeetril. Enamuse jaoks pole selles teemas mingit probleemi, aga mõne üksiku jaoks võib-olla on," resümeeris Meho.

Refereeritud artikli täisteksti loe Tartu Ekspressist.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

Lugeja küsib: miks on mõni "lamav politseinik" erakordselt jõhker

 (46)
Lugeja küsib: miks on mõni "lamav politseinik" erakordselt jõhker
Pilt on illustreerivFoto: Tanel Meos

Tähelepanelikes tartlastes on küsimusi tekitanud erinevat kasvu „lamavad politseinikud" teedel. Ühe „erakordselt jõhkra isendi" näitena tuuakse (lisaks päris mitmetele teistele) välja vähem kui aasta eest Raudtee tänavale rajatud hüpe, mis „ainult ei raputa plomme suust, vaid võib lõhkuda ka auto vedrustuse", kirjutab Tartu Ekspress.

„Künnis ja tõstetud ülekäigurada on kaks täiesti erinevat asja," lõi linna teede- ja liikluskorraldusteenistuse peaspetsialist Ahto Meho esmalt selguse majja terminoloogias. Künnisest peabki tema sõnul 30-ga olema hõlbus üle sõita, ent tõstetud ülekäiguraja ees on mõistlik pidurdada kiirus peaaegu nulli. Ühtki kahjunõuet piirkiirusel takistust ületades auto lõhkunult pole seni laekunud, kurjustavaid kõnesid küll.

„Autojuhid peaks olema loomingulisemad, hindama olukorda, mitte hoidma pilku kiivalt spidomeetril. Enamuse jaoks pole selles teemas mingit probleemi, aga mõne üksiku jaoks võib-olla on," resümeeris Meho.

Refereeritud artikli täisteksti loe Tartu Ekspressist.

Maakonna uudised
TASUB MINNA: Ülisuured maalid leidsid koha eramajas Vaata pilte Voronja kodugalerii avamisest TASUB MINNA: Ülisuured maalid leidsid koha eramajas