„Siin väikene pilt kuidas Tallinki laeval paigutatakse autod, olen valge auto omanik, sellisest vahest pidin kätte saama oma kahekuuse beebi koos turvatooliga, seal oli autode juhendaja kellele tegin märkuse, vabandage, kuidas ma oma beebi kätte saan, mille peale löödi käega ja kõnniti minema. See pole mitte esimene kord. Kuna ilm oli vihmane, siis olid ka autod porised, seega määrdusid riided. Kurb on see, et pileti hinnad suhteliselt kõrged ja teenindus on alla arvestuse," kirjutas lugeja.

Lastega reisijad saavad autole eraldi sildi

"Meil on tõesti siiralt kahju, et reisija pidi taluma ebamugavusi ja ükskõikset suhtumist oma muresse, mis on eriti ebameeldiv kogemus lastega reisimisel. Vabandame reisija ees ja oleme temaga juba ühendust võtnud, et selgitada juhtunu tagamaid ja anda üle vabandused," kommenteeris Tallinki pressiesindaja Luulea Lääne.

"Kuigi oleme teinud eraldi ettevalmistusi autotekil lastega reisijate paremaks teenindamiseks, tundub, et need sel korral mingil põhjusel ei toiminud. Nimelt püüame anda sõiduki ja väikelastega reisijatele reisile registreerudes teistest erineva peeglisildi, mis viitab vajadusele väljuda autost koos väikelaste- ja/või nendele mõeldud turvahälli või vankriga. Nõnda märkavad autoteki laadijad paremini juba autot paigutades, kas ustele on vaja jätta lisaruumi lastega ja nende varustusega autost väljumiseks. Samas isegi kui vastav peeglisilt jäi registreerumisel saamata, oleks pidanud autoteki teenindaja reisija murele reageerima ning appi minema. Ükskõik millise inimese, kas reisija või kaastöötaja abipalve ignoreerimine käib meie ettevõtte põhiväärtuste vastu, seda situatsioonist olenemata," kinnitas Lääne.

Tallinki laevade autotekid ja sõidukite laadimise viisid vastavad rahvusvahelistele nõuetele, kuid lisaks sellele soovime siiski reisijatele pakkuda autotekil ka head teenindust. Kahjuks see seekord ei toiminud, püüame edaspidi kindlasti paremini.