Tallinn Tartu Hiiumaa Saaremaa Läänemaa Harjumaa Pärnumaa Raplamaa Lääne-Virumaa Järvamaa Viljandimaa Ida-Virumaa Jõgevamaa Tartumaa Põlvamaa Võrumaa Valgamaa
Maakonnad
    Linnad ja vallad
      VALI UUDISTE PIIRKOND

      Swedbanki Kunda kontori kliente hakkab alates märtsist teenindama pangabuss

       (4)
                           
      Swedbanki Kunda kontori kliente hakkab alates märtsist teenindama pangabuss
      Foto: Delfi kasutaja pilt, Slay

      Kliendid eelistavad üha enam pangatehingute tegemisel alternatiivseid kanaleid- maksete tegemiseks kasutatakse internetipanka või mobiilipanka ning kaupade eest tasumiseks pangakaarti. Üha enam on selliseid kliente, kes kontorisse satuvad vaid 1-2 korda aastas, näiteks siis kui on vaja minna järele uuele pangakaardile või vahetada valuutat. Tublides väikekontorites on kontoris käivate klientide arv aasta-aastalt vähenenud ning sellest tulenevalt on ka raske südamega tulnud otsus Kunda kontor sulgeda alates 1. märtsist 2012. a.

      Alates märtsist hakkab Kunda kliente teenindama kaks korda kuus pangabuss, kus saab teha kõiki tavapäraseid pangatehinguid. Pangabuss on sularahata pangakontor s.t., et sularaha saab bussist välja võtta/arvele panna ainult automaatide abil. Pangabussis teenindavad kliente teller ja administraator.

      Teller sõlmib kohapeal pangateenuste lepinguid (näiteks kontode avamine,püsi- ja otsekorralduste lepingud, interneti- ja telefonipanga lepingud, pangakaartide taotlemine ja tellimine ,väikelaenu- õppelaenu-, arvelduskrediidi- ja käenduslepingud , maksekorralduste tegemine jne) ning annab nõu teenuste kasutamise kohta. Administraator aitab ja juhendab kliente pangaautomaatide juures, kuidas internetipangas tehinguid teha, kuidas raha arvele panna, kuidas makseid teha ja kuidas raha välja võtta.

      Pangabuss hakkab peatuma Kunda Grossi toidukaupluse juures kella 16.00-18.00 reedeti järgmistel kuupäevadel:

      9. ja 16. märtsil; 5. ja 13. aprillil; 4. ja 11. mail; 1.,8. ja 29. juunil.

      Pangabuss teenindab juba u 60 asulat ja linna.

      24h töötavad nii Swedbanki internetipank kui Kõnekeskus (6310310), mis aitavad kliente kõigis küsimustes. Internetipangas saab praktiliselt teha kõike seda, mida kontoriski: sõlmida väga erinevaid lepinguid, teha laenutaotlusi, tellida pangakaarte jms. Kõnekeskusest (6310310) saab küsida nõu ja abi - nemad aitavad alati ja leiavad Teie küsimusele vastuse või murele lahenduse ning telefonipanga operaatorteenuse olemasolu korral on võimalik teha telefoni teel ka lepinguid ja tehinguid.

      Lisaks jääb Kundasse alles 2 sularahaautomaati ja suletava kontori 3 arvutit anname tasuta kohalikule avalikule internetipunktile, et internetipangale ligipääs oleks alati olemas.

      Kahtlemata tekitab kontori sulgemine ebamugavusi klientidele, kes on harjunud käima kontoris ning seni kasutavad rohkem sularaha, samuti harjunud küsima pangandusalast nõu meie tublidelt ja staazikatelt Kunda kontori telleritelt - Merjelt ja Tiinalt. Soovitame kõigil meie klientidel astuda jaan-veebruaris kontorist läbi ning vaadata oma lepingud üle, et oleks olemas kõik vajalik e-kanalite teel pangateenuste kasutamiseks ja arutada milline pangakanal just Teile on kõige mugavam .

      Swedbank ei kao Kundast, püüame ikka olla oma klientidele heaks partneriks, kuid tavapärane kontoriteenindus kahjuks lõpeb ja loodame, et kliendid harjuvad õige pea Pangabussi teenindusega.

      Kunda kontori väike kollektiiv tänab kõiki kliente kauaaegse ja meeldiva koostöö eest!


      Nimi
      Kommenteerimistingimused